Wat is SponsorKliks?

Met SponsorKliks kun je zelf een financiële bijdrage leveren aan TTV Rijnsoever zonder dat het je extra geld kost.
Stel jij koopt een leuk nieuw tafeltennisshirt via een webshop en deze webshop is aangesloten bij SponsorKliks, dan gaat er een percentage van het aankoopbedrag direct naar de rekening van TTV Rijnsoever. Dit kost jou dus geen extra geld en levert TTV Rijnsoever wel geld op.
Dit geldt niet alleen voor aankopen via webshops, maar ook voor het boeken van vakanties, voor het overstappen van verzekeringen, voor het afsluiten van abonnementen bij energiemaatschappijen en het bestellen van bijvoorbeeld pizza’s.
Zo kan ieder lid dus gratis sponsor worden!
Met z’n allen kunnen we een heel mooi bedrag bij elkaar sparen wat we kunnen gebruiken om iets leuks te doen, of om iets moois te kopen voor de vereniging.

Wat moet je doen om TTV Rijnsoever te sponsoren door middel van SponsorKliks?

Voor Chrome gebruikers

chrome_1 Het is het makkelijkst als je een kleine extensie installeert in je browser (nu alleen nog voor Chrome gebruikers). Deze extensie is gemaakt door Johan Vliegenthart (voorzitter technische commissie binnen TTV Rijnsoever).

1. Ga naar het tabje ‘Venster’
2. Kies ‘Extensies’
3. Scroll helemaal naar beneden en klik op ‘meer extensies zoeken’
4. Typ in bij ‘zoeken’ : Rijnsoever .
5. Installeer de extensie die gevonden wordt.

sponsorkliks_1Als je dan naar een webshop gaat die aangesloten is bij SponsorKliks zal er een schermpje tevoorschijn komen met de tekst: ‘Ondersteun Rijnsoever!’
Als je hier op klikt kun je via Sponsorkliks bestellen en wordt je gratis sponsor.
De extensie installeren hoeft maar 1 keer. Daarna zal het schermpje met ‘Ondersteun Rijnsoever’ vanzelf verschijnen.

Voor niet-chrome gebruikers

1. Ga naar: https://www.sponsorkliks.com/winkels.php?club=2782
Of typ in Google: SponsorKliks Rijnsoever. Dan vind je deze pagina ook.
2. Klik op de webwinkel waar je een bestelling wilt plaatsen.

Alle bestellingen die worden geplaatst zijn volledig anoniem. We kunnen als vereniging dus niet zien wie jij bent en wat je hebt besteld bij een bepaalde webshop.

Ben je benieuwd hoe hoog de teller al staat?

1. Ga naar: https://www.sponsorkliks.com/winkels.php?club=2782
2. Aan de rechter kant staat een blok met de tekst: bekijk de inkomsten en alle transacties voor TTV Rijnsoever. Klik op ‘aanmelden’.
3. Vul je e-mailadres in en er wordt een mailtje toegestuurd met de informatie.
Soms kan het even duren voordat een transactie verwerkt is.

We zouden het erg leuk vinden als iedereen mee spaart voor een mooie SponsorKliks opbrengst voor de vereniging.