Jeugdactiviteiten

Dat het tafeltennissen zelf al leuk genoeg is, weten wij ook wel... toch wil de jeugdcommissie het nóg leuker maken om jeugdlid bij onze vereniging te zijn! Daarom worden er verspreid over het jaar nog extra activiteiten georganiseerd. Een paar voorbeelden hiervan zijn:

Dagje attractiepark

Jaarlijks gaan we naar een attractiepark. Gezellig wat leuks doen wat helemaal niets te maken heeft met tafeltennis. Drievliet, duinerel, Walibi... Het is altijd één groot feest!

Toernooien

Natuurlijk moet er ook getafeltennist worden. Naast de normale competitie worden er verschillende toernooien georganiseerd. Zo is er een ouder-kind toernooi, de clubkampioenschappen en het lange tafeltoernooi.

Kamp / Overnachting

Wat is er nou leuker dan samen met elkaar op vakantie! Met veel plezier organiseren we elk jaar een kamp of een overnachting. Leuke spelletjes doen, pannekoeken eten, films kijken, zwemmen en veel meer!