Kennismaken met tafeltennis voor volwassenen

Vind jij het leuk om kennis te maken met tafeltennis? Helaas bieden we op dit moment tijdelijk geen kennismakingscursus voor volwassenen aan. Toch willen we je graag op de hoogte brengen van de mogelijkheden bij Rijnsoever. Je kunt in alle gevallen in ieder geval 3 keer proberen voordat je een keuze hoeft te maken of je lid wilt worden of niet.

1. Recreant lid overdag*
Er speelt een grote groep recreanten overdag. Zij spelen op maandag - en vrijdagochtend vanaf 10.00 uur en donderdagmiddag vanaf 14.00 uur. Ze spelen een uurtje dubbel, doen dan een bakje koffie en spelen dan nog een uurtje. (Uiteraard kun je ook na de koffie weer naar huis gaan).
Je kunt drie keer gratis mee doen om te kijken of het wat voor je is.

2. Recreant lid ’s avonds*
Leden kunnen in principe elke avond tafeltennissen, maar de meeste volwassenen spelen op maandagavond en dinsdagavond vrij. Je kunt dan dus lekker zelf een balletje slaan met andere leden :) Dit is op maandag en dinsdag vanaf 20 uur. De dinsdagavond is op dit moment erg vol. Wij zouden daarom aanraden om op maandag te spelen. Je kunt drie keer gratis mee doen om te kijken of het wat voor je is.

* Het een sluit het ander niet uit. Als je (recreant) lid bent mag je zowel ’s avonds als overdag spelen. Wanneer je wilt en hoe vaak je wilt.

3. Competitie spelend lid en trainingen
Competitie spelen is erg leuk, gezellig en vooral heel goed voor je tafeltennisniveau. Wij raden daarom iedereen aan om deel te nemen aan de competitie. Mocht je interesse hebben in het spelen van competitie, dan kun je instromen in een trainingsgroep. Uiteraard begrijpen we dat je in dat geval wat meer informatie zou willen over wat competitie inhoudt. Dit kunnen we samen bespreken. Instromen in een trainingsgroep gaat altijd in overleg.

Contact
Zou je graag een keer langs willen komen om te kijken of tafeltennis wat voor je is? Je kunt dan per mail contact opnemen met de technische commissie: tc@ttvrijnsoever.nl.