Speeltijden

Tafeltennisvereniging Rijnsoever beschikt over een eigen accommodatie, en heeft daarom een ruim aanbod aan speeltijden.

Senioren
Op maandagavond en dinsdagavond vanaf 20.00 uur trainen/spelen de senioren. Op maandag is er training of kan er vrijgespeeld worden. Op dinsdagavond is er een training voor competitiespelers (of recreanten die willen toewerken naar het spelen van competitie). De dinsdag is meestal de drukstbezette avond. De donderdagavond en de vrijdagavond zijn de competitieavonden. Dan wordt met teams tegen andere verenigingen gespeeld. Het 1e herenteam speelt competitie op zaterdagmiddag.

Overdaggroepen
Op verschillende dagen en tijdstippen wordt er gespeeld door onze overdaggroepen. Momenteel is dit op maandagochtend, donderdagmiddag en vrijdagochtend.

Jeugd
De jeugd traint op doordeweekse avonden en speelt competitie op zaterdagen. De thuiswedstrijden worden gespeeld om 11.00 uur.

Op andere tijdstippen is de accommodatie beschikbaar voor vrij spelen. De sleutel van de accommodatie is dan verkrijgbaar bij de binnen de vereniging bekende sleuteladressen.

Voor actuele speeltijden zie agenda: https://www.ttvrijnsoever.nl/page/agenda/