Doe jij ook mee met het Tony's Toernooi? 🍫😊

De inschrijving voor het Katwijks Open - Tony's Edition is weer geopend!!!!!! Reserveer zondag 29 maart daarom alvast in je agenda en meld je snel aan 😊

Waarom je dit toernooi niet wilt missen?
- We verwachten weer een hoop deelnemers, dus een hoop gezelligheid 🙌
- Geen bekers, maar repen chocolade voor de winnaars! 🍫
- Er wordt weer gebruik gemaakt van Johan’s eigen geprogrammeerde wedstrijdsysteem zodat je vanuit de kantine kunt checken wanneer je moet spelen 🙂
- PIZZA! 🍕
- (N.B. dit toernooi telt niet mee voor je ELO-rating).Inschrijving en aanmelding

Inschrijven

Je kunt je heel makkelijk inschrijven door het dit inschrijfformulier in te vullen (deelname is vanaf 16 jaar, tenzij jeugdspelers uitkomen in de seniorencompetitie of uitnodigd worden door de wedstrijdleiding).
Het inschrijfgeld bedraagt €9,00 euro per deelnemer. En ook dit keer kun je het inschrijfgeld super makkelijk betalen via Tikkie.

Live aanmeldingen
Je kunt live bekijken wie zich al heeft ingeschreven voor het toernooi. Check daarvoor even deze link.

We kijken uit naar je inschrijving. Schrijf je snel in want VOL = écht VOL! 😏