Gezocht begeleiders parasporters

Tafeltennis op Vrijwilligersmarkt Andreasplein: gevraagd begeleiders para tafeltennis

Dinsdag 27 augustus stond de tafeltennisvereniging op de Vrijwilligersmarkt met een vraag. De organisatie was (met dank) in de professionele handen van onze vrienden van het Welzijnskwartier; de verzorging was pico bello. Veel bezoekers van de markt kwamen even een praatje maken, een balletje slaan of hadden een vraag. Al met al zijn vele contacten gelegd, zijn er afspraken gemaakt om een keer te komen kijken en zijn heel veel flyers uitgedeeld. Belangrijk doel van onze aanwezigheid op de markt was het werven van vrijwilligers/ begeleiders voor onze parasporters. Sinds 2005 wordt in de zaal van TTV Rijnsoever wekelijks op zondagmiddag van 12.30 – 14.30 uur gespeeld door tafeltennissers met een beperking. Dit wordt mogelijk door de inzet van begeleiders. Iets voor u om 1 of meerder keren per maand te komen helpen; info bij Jan Holten jholten@ziggo.nl. De tafeltennis kent een gevarieerd aanbod voor alle leeftijden (vanaf 6 jaar): overdag op 3 dagdelen, cursussen voor jeugd en senioren, recreatie en competitie, trainingen op alle niveaus en tafeltennislessen voor BO en VO scholen tijdens schooluren. We beschikken over een accommodatie op sportpark de Krom onder de tribune van vv Katwijk met een zaal van 400 m2, 11 – 14 tafeltennistafels en een gezellige kantine. Voor info zie onze site ttvrijnsoever.nl.