Tafeltennis aan het strand

Veel animo voor tafeltennis in de tent van het Noordzee Zomerfestival 2019

Veel badgasten en inwoners wisten de feesttent van het festival te vinden en kwamen binnen om een balletje te slaan. Bijna continue waren op maandag 5 en woensdag 7 augustus alle tafels bezet. Toegang, gebruik TT-tafels en materialen waren gratis. In de tent stonden 9 TT-tafels opgesteld, waaronder voor de jongere kinderen een verlaagde TT-tafel en voor de allerkleintjes een midi TT-tafel. Het geheel was voor de 4e keer mogelijk gemaakt door de organisatie van het Noordzee Zomerfestival. Ruime begeleiding van het tafeltennisgebeuren werd verzorgd door vrijwilligers van de Tafeltennisvereniging Rijnsoever. Met dank aan de organisatie van het festival voor de prettige samenwerking en de verzorging van onze vrijwilligers. Voor meer info over TTV-Rijnsoever, zoals schoollessen BO en VO, cursussen, paratafeltennis en onze overdaggroep; zie onze site ttvrijnsoever.nl. De TTV is ook aanwezig op de Vrijwilligersmarkt Andreasplein 27 augustus (13.00 – 21.00 uur), de Braderie Katwijk aan de Rijn 31 augustus (10.00 – 16.00 uur), clinic/workshop paratafeltennis op de sportbeurs voor kinderen bij Basalt revalidatie in Leiden 25 september (13.00 – 16.00 uur) en 12 oktober bij de door Welzijnskwartier te organiseren “leefstijldag” (voor volwassenen) in Tripodia (10.00 – 14.00 uur).