Einde tafeltennisschooljaar 2018-2019 BO

Duinroos Zanderij sluit schooltafeltennisseizoen 2018-2019 voor BO-scholen af

Als laatste van de 35 BO klassen (10 scholen) in het lopend schooljaar kwam groep 8B van de Duinroos Zanderij met 26 leerlingen een lesje tafeltennis volgen. Dit alles onder toeziend oog van de heer A. Robbers en mevrouw Adnan Yaseen.

In de tussentijd zijn wij i.s.m. Welzijnskwartier begonnen met de voorbereidingen voor de schoolsportlessen in schooljaar 2019/2020.  Zeker als een school kiest meerdere groepen op 1 dag in te schrijven is het verstandig dit tijdig bekend te maken. De lessen bestaan voor 50 % uit het aanleren van de basistechnieken en de overige 50 % worden wedstrijdjes gespeeld. Gewoonlijk wordt in het BO 1 les per groep ingepland. Voor het VO geldt dat een serie van 3-4 lessen per groep wordt ingepland. De lessen worden tijdens schooluren gegeven door een ervaren gediplomeerde TT-trainer en een ervaren tafeltennisser. De lessen van ± 1 uur worden in overleg met school ingepland. De lessen worden gegeven in onze zaal onder het combigebouw/tribune van vv Katwijk; toegang via hek Tennisparkweg. In de tafeltenniszaal staan voor deze lessen 14 TT-tafels opgesteld; hiermee kunnen maximaal 32 leerlingen gelijker tijd les krijgen. Voor info over deze sportlessen en het aanmelden van VO-klassen kunt u terecht bij Jan Holten jholten@ziggo.nl. Voor de aanvraag van de gratis schoollessen aan het BO kunt U vanaf september terecht bij Michele Sèton van Welzijnskwartier mail: micheleseton@welzijnskwartier.nl. Voor overige informatie over de tafeltennisvereniging zie onze site: http://www.ttvrijnsoever.nl.