Finale meerkampen met 3 Rijnsoever spelers

3 jeugd spelers van tafeltennisvereniging Rijnsoever bij de beste van Nederland

Door hun prestaties op de ½ finale meerkampen (3 februari Nijmegen en Arnhem) hebben Bjorn de Klerk, Faya Vooijs en Jitte de Klerk zich geplaatst voor de finale. Zij behoren hiermee tot de beste 12 tafeltennissers van Nederland  in hun categorie.

Uitslagen ½ finale meerkampen: Bjorn 3e plaats in zijn groep jongen/pupil (geboren 2006-2007), Faya 3e plaats en Jitte 1e in hun groep meisjes welp (geboren na 2007). De finale wordt gespeeld op 8 en 9 juni in Panningen Limburg. Gespeeld wordt in poules van 12 verdeeld over 2 dagen. Dankzij onze trainers, begeleiders/ouders en natuurlijk dankzij hun inzet en talent  zijn we terecht gekomen bij de top van Nederland. Alles en iedereen die nu en in het verleden met tafeltennis in Katwijk te maken heeft kan hier trots op zijn. Bo-scholen uit de gemeente Katwijk geïnteresseerd in een gratis tafeltennisles in onze zaal op Sportpark de Krom (groepen 6 t/m 8 en max 32 kinderen per les) kunnen zich melden bij Welzijnskwartier: Michele Seton mail: micheleseton@welzijnskwartier.nl.

Van links naar rechts: Jitte, Faya en Bjorn