Para toernooi Zoetermeer Doing

Taco Bleijerveld 3e plaats para tafeltennistoernooi Zoetermeer

Door al zijn teamgenoten te verslaan en met slechts 2 verliespartijen tegen GSVA (Amersfoort) wist Taco voor het eerst op een tafeltennistoernooi het podium te bereiken. Hij werd 3e in de categorie “schuiftafeltennis”. Dit alles onder het toeziend oog van Jan Otten; een oude bekende en zijn voormalige fysiotherapeut uit Velsen.

Afgelopen zaterdag was TTV Rijnsoever met 4 spelers en 3 begeleiders aanwezig op het door de Dirk Kuyt Foundation gesponsorde Para ranglijsttoernooi in Zoetermeer. Het toernooi werd als van ouds prima geregeld door TTV Doing. Voor het vervoer stond een van de rolstoelbussen van het Zeehos tot onze beschikking. Gespeeld werd met vaste tijden van 10 minuten per wedstrijd. Regel bij de wedstrijd met een vaste tijd is dat het verschil in de eindstand geen 2 punten hoeft te bedragen. Wat op zich een mooie discussie opleverde. Willem Peter Vixseboxse (met zus),  Peter van Roode en Jeroen Kruikemeier werden achtereenvolgens 4e, 5e en 6e.

Voor informatie over Para (mindervaliden/gehandicapten) tafeltennis kunt u terecht bij Jan Holten: jholten@ziggo.nl. Wij spelen sinds 2005 bijna iedere zondagmiddag (3x per maand). De zaal is te vinden in het Combi-gebouw van vv Katwijk; ingang hek Tennisparkweg. Extra begeleiders zijn altijd welkom; kom een keer vrijblijvend kijken en proef de sfeer.

Voor alle overige info over de tafeltennisvereniging (schoolsport, speeldata, start cursussen jeugd en senioren, overdag recreanten etc.) zie onze site www.ttvrijnsoever.nl. Onze cursussen starten begin februari; zaterdag 9 voor de jeugd en woensdag 6 voor de senioren.