Meet the trainers: even voorstellen :)

Lieve allemaal,

Afgelopen seizoen hadden we een groot trainerstekort. We hebben dit toen aan het begin van het seizoen naar jullie gecommuniceerd en gelukkig was er vanuit jullie veel begrip en medewerking. Daar zijn we jullie heel dankbaar voor ðŸ˜‡ We hebben in de tussentijd niet stil gezeten en kunnen we nu met veel trots en blijdschap aankondigen dat we dit seizoen van start gaan met maar liefst acht trainers! ðŸŽŠðŸ˜Š Het is ons gelukt om het team van trainers volledig aan te vullen met nieuwe leuke, enthousiaste en jonge trainers.

Op de foto hier boven zijn alle trainers te zien:
Van links naar rechts op de bovenste rij: Rob, Anne, Bram en Johan.
Van links naar rechts op de onderste rij: Jelle, Ellen, Esther en Eline
Maandag 7 januari beginnen de trainingen weer en de nieuwe trainers willen zich graag even voorstelen:

Ellen

Sinds ik een klein meisje was speelde ik al tafeltennis bij TTV Rijnsoever. Nu, ruim 13 jaar later, speel ik nog steeds competitie bij de senioren. Ik ben nu 21 jaar en het lijkt me heel leuk om nu als trainer andere kinderen ook te leren tafeltennissen en hen te laten zien wat voor leuke sport het is!

Jelle

Ik ben 21 jaar en ik kom uit de pittoreske badplaats Noordwijk. Ik ben derdejaars student aan de Reinwardt Academie in Amsterdam. Hier studeer ik Cultureel Erfgoed, alles wat met musea te maken heeft leer ik hier. Verder ben ik tafeltennistrainer en geef ik elke vrijdagavond tafeltennistraining aan jeugdleden en talentgroepen bij jullie buurvereniging T.O.V. in Noordwijk, tafeltennis is dan ook mijn grote hobby. Ik vind het erg leuk dat ik bij jullie training mag komen geven en zie er naar uit om jullie (nog) meer te mogen leren.
Ik heb er zin in, tot snel!

Rob

Hoi! Als nieuwe trainer van TTV Rijnsoever zal ik me even voorstellen. Mijn naam is Rob, ik ben 22 jaar en kom oorspronkelijk uit Utrecht. Sinds augustus vorig jaar ben ik gaan werken in Leiden, als leerkracht basisonderwijs in groep 8 op de Morskring in Leiden. Hierdoor ben ik naar Leiden verhuisd en heb ik inmiddels deze leuke vereniging gevonden om te spelen en trainen! Zelf speel ik al sinds mijn 8e en vind het nog steeds een geweldige sport. Op dit moment doe ik dat nog in Utrecht, bij SVE. Ik kijk er naar uit om iedereen binnen Rijnsoever te leren kennen!

Anne

Hallo allemaal,
Alweer wat jaren geleden was ik na meer dan 10 jaar gestopt met training geven. Dit was vanwege tijdgebrek en natuurlijk niet omdat onze mooiste sport ter wereld niet leuk meer was...
Ik ben dan ook erg blij met het enthousiasme dat van onze jonge trainersstaf afstraalt. Allereerst omdat zij mijn dochter Emma en zoon Christian hebben overtuigd van het plezier van het tafeltennis, maar ook omdat dit mij een goede reden geeft om bij de training van Eline weer ouderwets mee te helpen om onze jongste spelers vooruit te helpen! Ik kijk er naar uit om jullie het komende seizoen (met plezier) steeds beter te zien worden!
Groetjes, Anne

Benieuwd van welke trainer je dit seizoen training krijgt?

De nieuwe trainingsindeling is hier te vinden ðŸ˜„