Tafeltennisles groep 8 b Brugghenschool

Donderdag 24 mei was groep 8b (25 leerlingen) van de Brugghenschool onder toeziend oog van meester A. Buijtenhuis op bezoek bij Tafeltennisvereniging Rijnsoever. In 1 uur werden voor de pauze de balcontrole en de basisslagen doorgenomen en na de limonade/water onderlinge wedstrijden gespeeld. Natuurlijk werd de les afgesloten met een rondje rond de tafel.

In samenwerking met het Welzijnskwartier/Combisport verzorgt TTV Rijnsoever in haar zaal aan de Tennisparkweg lessen aan groepen 5 t/m 8 van de basisscholen gevestigd in Katwijk noord. Deze lessen brengen geen kosten voor de scholen met zich mee, maar de vaste kosten worden gefinancierd vanuit het Welzijnskwartier aangevuld met particuliere sponsoring (oa oud international Trinko Keen). Inmiddels zijn in dit schooljaar lessen verzorgd aan leerlingen van Rehoboth, de Krulder, de Prins Willem Alexanderschool en de Brugghenschool. Deze scholen staan op loopafstand van de tafeltenniszaal op Sportpark de Krom. Een les in onze zaal op Sportpark de Krom is een mooie en actieve belevenis voor de kinderen, leerkrachten en voor de begeleiders die door de kinderen niet snel vergeten zal worden. De lessen worden gegeven door een tafeltennistrainer, 1 of 2 begeleiders vanuit de vereniging en 1 Combisporter (allen met ruime ervaring).

Wilt u alvast groepen opgeven voor de lessen in schooljaar 2018/2019 of wilt u meer weten over de mogelijkheden van het schooltafeltennis BO en VO dan kunt u terecht bij Hans van de Pol; telefoon: 06-29080088 en mail: secretaris@ttvrijnsoever.nl  en/of voor het BO bij Michel Seton (Welzijnskwartier/C4S: micheleseton@welzijnskwartier.nl). Voor overige informatie zie onze site: http://www.ttvrijnsoever.nl.