Tienerclub Treffers van de Dorpskerk aan het tafeltennissen

Er werd in 3 vierkampen en 1 vijfkamp gespeeld. Wat begon als een gezellig samen zijn met wat limonade en spekkies werd na de eerste partijtjes een heus toernooi met alle (in)spanning die daarbij hoort. Het toernooi werd afgesloten met een finale tussen de spelers die als 1e in hun poule waren geëindigd; dit waren Ilse Swanenberg, Matthijs Schuitenmaker, Daniël Kuiper  en Mats van Duijn. Uiteindelijke winnaar werd , ondanks de aanmoedigingen vanuit het publiek voor Ilse, Daniël. Met dank aan Kevin klok de organisator van de avond; Kevin is alweer meer dan een jaar een gewaardeerd vrijwilliger bij onze para-tafeltennissers. Ook zin om eens een toernooitje te spelen met vrienden en/of collega’s; info bij Ed Bruinen mail: voorzitter@ttvrijnsoever.nl. Voor overige informatie zie onze site: www.ttvrijnsoever.nl.