Tweede keer op rij winnaar ledenwerfwedstrijd!!

YES! Afgelopen zaterdag wonnen we als TTV Rijnsoever voor het tweede jaar op rij de afdelingsprijs voor ledenwerving!!!  De prijs werd uitgereikt tijdens het NK tafeltennis door niemand minder dan oud-Europees Kampioene Bettine Vriesekoop!

De Nederlandse Tafeltenisbond beloont jaarlijks in verschillende categorieën de verenigingen met de grootste ledenwinst met een ledenwervingsprijs en heeft daarnaast ook een afdelingsprijs ledenwerving voor de vereniging die het afgelopen jaar op de beste, meest aansprekende wijze succesvol nieuwe leden heeft geworven. Wij werden als vereniging door de afdeling West genomineerd voor de laatst genoemde prijs met de volgende motivatie:

Rijnsoever heeft zich in 2017 ingezet voor scholierentoernooien, open dagen en gemeentelijke promotiedagen. Vooral de actie op Word Table Tennis Day was een opvallend succes! Ook de afdeling paratafeltennis zet flinke stappen. Er komen steeds meer vrijwillgers bij Rijnsoever en er wordt door de club veel energie gestoken in het opleiden en begeleiden van vrijwillgers.

We zijn heel erg trots op deze prijs en hopen ook dit jaar op een succesvolle manier door te kunnen gaan met ledenwerving.