Topdrukte bij de tafeltennislessen aan het BO en VO

Het gaat goed met de tafeltennislessen aan leerlingen uit het BO en VO in onze zaal op sportpark de Krom. Nu al is de grens van 50 lessen in schooljaar 2017/2018 gepasseerd en verwacht mag worden dat we de 60 lessen zullen halen.  Gemiddeld bestaat een groep/klas uit 25 leerlingen. Afgelopen week trapte de Prins Willem Alexander school de serie voor de 6 BO scholen uit Katwijk Noord af.  Daarnaast werd in deze week de serie lessen aan Sport brugklas 1 van Pieter Groen afgesloten met een toernooi en met de absolute topper Evi Mol als winnaar.

De lessen aan deze BO-scholen worden in samenwerking en met financiële ondersteuning vanuit het Welzijnskwartier/C4S verzorgd. Samen met een groepje van 5 trainers/begeleiders vanuit de vereniging en de combisporter vanuit C4S (Combi voor Sport) van het Welzijnskwartier worden deze lessen gegeven aan de groepen 5 t/m 8.  De oefeningen en het spelniveau worden aangepast aan de leeftijdsgroepen. Het rondje rond de tafel is natuurlijk voor iedere leeftijdsklasse gelijk. Natuurlijk vinden de lessen tijdens schooltijden en onder het toeziend oog van de leerkracht plaats. Een donatie van Triko Keen (oud top tafeltennisser) uit zijn stichting ad 400 euro zorgt er voor dat de lessen aan het BO voor schooljaar 2018/2019 zijn zeker gesteld.

Mocht u meer willen weten over de mogelijkheden van het schooltafeltennis dan kunt u terecht bij Hans van de Pol; telefoon: 06-29080088 en mail: secretaris@ttvrijnsoever.nl. Voor overige informatie zie onze site: http://www.ttvrijnsoever.nl.