Speel mee voor het goede doel: Compassion Toernooi

Save the date: op zaterdagmiddag 10 maart organiseren we bij TTV Rijnsoever een toernooi voor het goede doel. Het belooft een gezellige middag te worden met allemaal leden, oud-leden, kennissen en vrienden.
Het toernooi vindt plaats vanaf 16:00 uur en vanaf 18:30 uur willen we gezellig een hapje eten met z'n allen.

Doe jij ook mee?

Het goede doel

Op 23 mei vertrek ik (Williene ten Hove), samen met nog vier andere Katwijkers, naar de Filipijnen om een daar een sportieve prestatie neer te zetten om zo kinderen uit armoede te bevrijden. Een heuse Muskathlon! Mijn sportieve uitdaging zal het lopen van een marathon zijn. Ik ben hard aan het trainen en hard bezig met het voeren van acties. Per persoon willen we 10.000 euro aan sponsorgeld meenemen voor Compassion. En daarom dit toernooi!

3G5A3240B - kopie

Ik vind het erg leuk en bijzonder dat TTV Rijnsoever mij daarbij wilt helpen door hun zaal beschikbaar te stellen. Ook ben ik blij met de enthousiaste hulp van Eline Rondaij om samen een toernooi voor leden, oud-leden en andere geïnteresseerden te mogen organiseren.

Voor een compleet beeld van mijn avontuur en goede doel….Check dit filmpje:

Wil jij ook bijdragen aan het goede doel door mee te doen met ons leuke toernooi??
Meld je dan snel aan!

Handige informatie

Datum: zaterdag 10 maart 2018
Begintijd: 16:00 uur
Begintijd gezamenlijk eten: 18:30 uur
Bijdrage:
€10,- inschrijfgeld voor het toernooi
€5,- als je achteraf gezellig met ons mee eet.
Wie kan er meedoen? Iedereen (vanaf 18 jaar) is welkom! Heb je nog nooit getafeltennist? Geen probleem. Als je het leuk vindt om mee te doen ben je welkom. Daag je vrienden en familie uit en speel mee :)

Inschrijven kan via deze link.
Benieuwd wie zich al ingeschreven heeft? Check hier de actuele deelnemerslijst.

De bijdrage voor deelname en eten kan overgemaakt worden naar: NL96 RABO 0364 6506 21
T.n.v. TTV Rijnsoever onder vermelding van 'Naam' en 'Compassion Toernooi'