Goede voornemens

Goede voornemens, misschien heb jij ze ook wel (weer) gemaakt. Een nieuw jaar geeft je weer 365 dagen de tijd om aan je persoonlijke doelstellingen te werken. Vaker komen trainen? Meer meedoen met toernooien? Een betere (team)prestatie neerzetten?

Belangrijk bij goede voornemens is dat je ze meetbaar maakt. Dus dat je op een gegeven moment kunt zeggen: nu ben ik er! Sowieso zijn we het hele jaar door bezig met tellen. Als je achter de tafeltennistafel staat, kijk je (meestal veel te vaak) naar het telbord. Of je irriteert je aan het aantal keer dat je tegenstander de bal laat stuiteren voordat hij begint met serveren. Maar ook houden we bij welk percentage van je wedstrijden je hebt gewonnen en waar je team staat in de ranglijsten.
Met de jaarwisseling gaat de teller letterlijk én figuurlijk weer op nul. Dit geldt ook voor de Wervingscommissie. In 2017 hebben we bijgehouden hoeveel nieuwe leden we hebben mogen verwelkomen: 47!

Kortom, we zijn weer flink gegroeid het afgelopen jaar en het goede voornemen van de wervingscommissie is om deze trend door te zetten. Met veel trainingen, activiteiten en een fijne accommodatie is het voor iedereen leuk om te komen tafeltennissen. Maar om dit voor elkaar te krijgen, leunen we ontzettend op de steun van vrijwilligers. Om hier aandacht voor te vragen is het bestuur in november gestart met een campagne. Heb je de vacatures bijvoorbeeld al zien staan op de tafels in de kantine? Dit is slechts een voorbeeld van wat er allemaal gepland staat... Hint: zet je telefoon de komende maand niet uit!

Aan diegenen die zich het afgelopen jaar hebben ingezet voor TTV Rijnsoever: BEDANKT!! Ik hoop dat we ook dit jaar weer op jullie steun mogen rekenen. Maar vooral ook dat veel nieuwe vrijwilligers zich aanmelden om van 2018 in alle opzichten een topjaar te maken!