Rijnsoever toernooi weer een groot succes

Het Rijnsoever toernooi was weer een groot succes! Zondag 05 november openden wij de zaal om stipt 9 uur en net als de vorige keer waren Matthijs Apperloo en Dinette van der Weit van Docos als eerste van de partij. Gezellig dronken we nog even een kopje koffie samen, maar daarna moesten we als toernooileiding toch hard aan de bak.

Met weer een record aantal deelnemers gingen we om 10 uur van start. Door wat afmeldingen op het laatste moment moesten de schema’s nog even overhoop gegooid worden. Hierdoor was de start een beetje rommelig, maar zodra alle schema’s weer correct aan de muur hingen verliep het allemaal perfect. We hebben mooie partijen gezien en weer veel positieve reacties van jullie ontvangen.

Na het spelen van een aantal wedstrijden waren de meeste spelers wel toe aan een stevige hap. Rond de lunch werden er daarom verse hamburgers van de grill geserveerd. De broodjes hamburger, volgens recept van Jasper Klinkenberg, waren erg lekker en gaven weer een beetje energie om ook de laatste paar potten nog vol fanatisme te beginnen.

Elke categorie had uiteindelijk 3 prijswinnaars en ook de loterij heeft nog voor 6 prijswinnaars gezorgd. Derrick Hesseling en Wouter Kalshoven wonnen de VIP cheque voor het volgende toernooi bij TTV Rijnsoever in april: het Tony’s Chocolonely toernooi. Hiermee krijgen ze tijdens dit toernooi een echte VIP behandeling. Wat dat precies inhoudt blijft nog even een verrassing.

Iedereen die heeft bijgedragen aan dit toernooi: BEDANKT!
We hebben fantastische vrijwilligers die hebben geholpen achter de bar of bij het organiseren van het toernooi en zonder al jullie enthousiasme en positiviteit hadden we dit toernooi niet tot het succes kunnen maken wat het nu was.

Hopelijk zien we jullie allemaal weer in april!

Liefs,
De toernooileiding