Wouter van der Meij kampioen brugklas 1PH Pieter Groen

Als afsluiting van een serie van 4 tafeltennislessen en om het geleerde in praktijk te brengen werd in de laatste les een toernooi gehouden. Op basis van de onderlinge resultaten uit de eerste 3 lessen waren de 26 leerlingen ingedeeld in 5 poules. Eerste en ongeslagen in de hoogste poule werd Wouter. 2e in de hoogste poule werden op een gedeelde plaats Maud Zandbergen en Ilse. Beide hadden evenveel punten en ook hun onderling resultaat was gelijk.

Uitslagen in de overige poules luiden: poule 2 Justin Driebergen 1e en Jay 2e; poule 3 Jerry van der Mark en 2e Marit Glasbergen; poule 4 Vera Durieux 1e en Sven de Jong 2e; poule 5 gedeelde 1e plaats voor Janne Haasnoot en Thirza Guijt en 2e werd Bo.  In de wintermaanden verzorgt de tafeltennisvereniging lessen aan leerlingen uit het Basisonderwijs en Voortgezet onderwijs. De lessen en/of clinics worden, tegen een tegemoetkoming in de kosten, gegeven in haar accommodatie op Sportpark de Krom achter de tribune van vv Katwijk; ingang Tennisparkweg. Voor de basisscholen in Katwijk Noord (loopafstand tussen school en sportpark) worden speciale/sterk gereduceerde tarieven gehanteerd.

De tafeltennislessen worden tijdens schooltijden gegeven op in onderling overleg te bepalen tijdstippen. Naast het aanleren van basis tafeltennisslagen is voldoende ruimte voor onderlinge wedstrijdjes en het beruchte rondje rond de tafel. De vereniging beschikt over voldoende tafeltennismaterieel (batjes, balletjes en TT-tafels) zodat de leerlingen enkel (maar wel verplicht) hun sportkleding mee hoeven te nemen. In de zaal staan standaard 11 (uit te breiden naar 14) TT-tafels opgesteld.

Naast tafeltennislessen aan leerlingen uit het VO en het BO verzorgt de tafeltennisvereniging ook eenmalige clinics. Mocht u meer willen weten over de mogelijkheden van het schooltafeltennis dan kunt u terecht bij Hans van de Pol; telefoon: 06-29080088 en mail: secretaris@ttvrijnsoever.nl. Voor overige informatie zie onze site: http://www.ttvrijnsoever.nl . Adres zaal: de Krom 57 B 2221 KK Katwijk (achter de tribune van de vv Katwijk); overdag kan gebruik gemaakt worden van het zijhek aan de Tennisparkweg.