Start seizoen para tafeltennis 20 augustus

Zondag 20 augustus zit voor de paratafeltennissers de vakantie er op en starten we het seizoen 2017/2018. Er wordt gespeeld op ± 40 zondagmiddagen van 12.00 – 15.30 uur; zie agenda op onze site. Onder begeleiding wordt in meer of minder aangepaste vorm gespeeld van 13.00 – 14.15 uur.

Tafeltennis is vanwege haar laagdrempeligheid (goedkoop, individueel en iedereen kan het) uitermate geschikt voor mensen met een beperking (fysiek en/of psychisch). De TTV Rijnsoever beschikt over een ruime speelzaal met 11 TT-tafels en een scala aan mogelijkheden voor het aanbieden van tafeltennis aangepast aan de beperking. Alles van standaard tot het schuiftafeltennis (zonder netje) is beschikbaar en is tevens geschikt voor meervoudig beperkten. Ook wordt gespeeld met een zogeheten show down balletje. Dit balletje maakt geluid en is ontworpen voor spelers met een visuele beperking. Alle voor het spel noodzakelijke zaken worden gratis beschikbaar gesteld. Para-/G-/mindervalide tafeltennissers zijn lid van de vereniging (contributie 2017 = 106 euro per jaar) en dus lid van de NTTB (landelijke bond) en zijn welkom op allerlei activiteiten zoals feesten en toernooien. Koffie en thee bij binnenkomst zijn gratis; na het spelen is de bar open en kan tegen verenigingsprijzen (bijvoorbeeld blikje cola 1,30 of flesje bier 1,50) drinken gekocht worden. Kom een keer vrijblijvend langs; op onze site bij agenda kunt u zien wanneer gespeeld wordt. De TTV is te vinden achter de tribune van vv Katwijk en is voor G-sporters bereikbaar via het zijhek aan de Tennisparkweg (tegenover ingang KLTV). De accommodatie van de TTV is ingericht voor (hand en elektrische) rolstoelen met extra brede gangen en deuren, MIVA en lift. De tafeltennisvereniging kunt u ook vinden op Braderie Katwijk ad Rijn 26 augustus, Vrijwilligersmarkt 29 augustus (Andreasplein), Olympics op maat zaterdag 2 september Cleyn Duinhal en Sportclinic ’s Heerenloo sporthal locatie Willem van den Bergh op zaterdag 9 september met een terugkomavond op donderdag 14 september.

Tenslotte: op 29 mei 2005 zijn wij gestart met een groep bewoners van het Zeehos; bijna alle spelers van het eerste uur spelen nog steeds. Dus op 29 november hopen wij ons 12,5 jarig jubileum te vieren.

Voor informatie over Para (G) - tafeltennis kunt u terecht bij Jan Holten: jholten@ziggo.nl. Voor alle overige info (speeldata, start cursussen, overdaggroepen etc.) over de tafeltennisvereniging kunt u terecht op onze site www.ttvrijnsoever.nl.