Overdagspelers op vrijwilligersmarkt

Op maandagmorgen van 10.00 – 12.00 uur, donderdag van 14.00 – 16.00 uur en vrijdag van 10.00 – 12.00 uur spelen 40 overdagspelers hun spel met tussendoor een koffiepauze. Ieder op zijn/haar niveau.  Onze seniorencommissie was woensdag 7 december aanwezig op de vrijwilligersmarkt van het Welzijnskwartier. In 2015 heeft de vereniging haar nieuwe accommodatie betrokken op sportpark de Krom. We beschikken over een schitterende accommodatie met een zaal van 400 m2, 11 tafeltennistafels en een gezellige kantine. Onze accommodatie is 7 x 24 uur beschikbaar voor de tafeltennis.

Graag willen wij het tafeltennis extra onder de aandacht te brengen bij de wat oudere leeftijdscategorieën (60 - 85 jaar). Tafeltennis is een relatief goedkope sport. Wat u nodig heeft zijn sportschoenen en een sportshirt. Batjes en balletjes worden door de vereniging beschikbaar gesteld. De contributie bedraagt 132 euro per jaar en wordt in januari in rekening gebracht. Er zijn meerdere redenen waarom tafeltennis de sport is voor ouderen

Gezondheid en fitness: Tafeltennis is de ideale sport om je hartslag omhoog te krijgen.

Geen zware lichamelijke belasting: je kunt tafeltennissen op ieder niveau al naar gelang je fysieke toestand. Iedereen kent het en iedereen kan het: geslacht of leeftijd, het maakt niet uit. Ook overgewicht is geen probleem. Je kunt het je leven lang doen: het is geen sport waarin je op een bepaalde leeftijd moet afhaken. Het houdt je mentaal scherp: tafeltennis beweegt ook je hersencellen. Je kunt het hele jaar door spelen: geen winter of zomer stop.

Je maakt nieuwe kennissen: tafeltennis is een sociale sport. Naast het spel staat de ontspanning hoog aangeschreven bij de vereniging. Je vindt er gezelligheid en nieuwe vrienden. Last but not least: het is leuk om te doen: het is een makkelijk spelletje maar een moeilijke sport. Er zijn zoveel niveaus waarop je het kunt spelen dat er altijd wel een uitdaging voor je is. Meer weten zie onze site ttvrijnsoever.nl, kom een keer langs op de Krom 57 (achter tribune vv Katwijk), speel een paar keer gratis mee of neem contact met onze seniorencommissie Margreet van Houten en Huig van Duijvenvoorde seniorencommissie@ttvrijnsoever.nl.

Begeleiding G-sport

Iets toevoegen aan uw bestaan; wij zijn op zoek naar begeleiders van onze G-sporters op de zondagmiddag van 13.00 – 14.15 uur. Meer weten zie onze site ttvrijnsoever.nl onder parasport of mail naar Jan Holten: jholten@ziggo.nl.