Robbert genomineerd voor vrijwilliger van het jaar 2016

Wie kent hem niet? Robbert Neijenhuis. Hij zet zich al jaren enorm breed in voor TTV Rijnsoever. Met heel veel passie en energie pakt Robbert meerdere taken op. Ook komt hij regelmatig met nieuwe ideeën en inspireert en stimuleert hij anderen tot het doen van vrijwilligerswerk.
Robbert is hiermee erg waardevol voor de vereniging en dat is bevestigd door een nominatie voor vrijwilliger van het jaar 2016! Gisteren werd dit gevierd met een groot feest in Tripodia waar Robbert een eervolle vermelding kreeg voor het vrijwilligerswerk wat hij doet. Deze eervolle vermelding werd uitgereikt door de Gemeente Katwijk en is meer dan verdiend! Robbert, namens het bestuur, gefeliciteerd!

Uiteraard wordt TTV Rijnsoever gedragen door nog veel meer vrijwilligers. Iedere vrijwilliger wordt enorm gewaardeerd. Van bestuursleden tot trainers, commissieleden en ouders van jeugdleden die af en toe een bardienst draaien of kinderen naar competitiewedstrijden willen brengen. Iedereen bedankt voor elke inzet die getoond wordt!

Ondanks de mooie inzet van onze huidige vrijwilligers zijn we zijn hard op zoek naar nieuwe vrijwilligers. Lijkt het jou ook leuk om ook af en toe vrijwilligerswerk te doen? Neem dan even contact op met werving@ttvrijnsoever.nl zodat we kunnen kijken wat bij jou past.