Noordzee Zomerfestival

Tafeltennis op het Noordzee Zomerfestival

Afgelopen week kon voor de derde keer op rij volop getafeltennist worden in de feesttent van het Noordzee Zomerfestival. Tafeltennisvereniging Rijnsoever was aanwezig met 6 wedstrijd TT-tafels en 3 midi TT-tafels; batjes en balletjes waren in voldoende mate beschikbaar. Grote verbetering ten opzichte van voorgaande jaren was het licht. De festivaldirectie had op verzoek extra licht geregeld. Vervoer van en naar het strand werd verzorgd door Leen van den Oever. De spelleiding was in de vertrouwde handen van Robert ten Haken. Op – en afbouw en toezicht werden verzorgd door 4 begeleiders. Vele badgasten van jong tot oud hebben een balletje geslagen. Af en toe werd het geduld op de proef gesteld doordat alle tafels bezet waren en men even moest wachten.  De verzorging, in de vorm van koffie, sapjes en chips, van de begeleiding en de spelers was in goede handen bij Bep Bloemendaal. Vermoeide maar tevreden waren het resultaat. Ook vanuit het oogpunt van de PR voor de tafeltennis was het een groot succes. Velen raakten geïnteresseerd in het tafeltennis en de onbeperkte spelmogelijkheden die de tafeltennisvereniging biedt. Wellicht zullen we de geïnteresseerden binnenkort in onze zaal kunnen verwelkomen.

Nieuw 2e groep G-sporters

Woensdag 21 september van 20.00 – 21.30 uur vindt de kick-off plaats van een groep mensen met een psychische beperking. Gespeeld wordt op verschillende niveaus, onder leiding van een trainer en voldoende begeleiding. Tafeltennis is een goedkope sport; dit geldt zeker voor mensen met een beperking; voor deze categorie bedraagt de contributie ± 100 euro per jaar. Voor de rest van het jaar vanaf 21 september geldt voor de G-sporters een speciaal aanbod van 20 euro. Noodzakelijke spelmaterialen (batjes etc.) zijn aanwezig en zijn gratis te gebruiken.

Voor informatie over G-tafeltennis kunt u terecht bij Jan Holten: jholten@ziggo.nl.

Overig

Cursus jeugd start 17 september (8 lessen op zaterdagmorgen van 09.30 – 11.00 uur; kosten 20 euro) en cursus senioren start 19 september (8 lessen op maandagavond van 20.00 – 21.00 uur; kosten 20 euro); opgave via werving@ttvrijnsoever.nl.

Iedere maandag – en vrijdagmorgen van 10.00 – 12.00 uur en donderdagmiddag 14.00 – 16.00 uur spelen onze 50+ overdag leden. Wees vrij om een paar keer gratis mee te spelen. Batjes en balletjes zijn aanwezig; binnensportschoenen zijn wel noodzakelijk. Voor verdere vragen over de 50+ kunt u terecht bij seniorencommissie@ttvrijnsoever.nl of telefonisch bij Huig van Duijvenvoorde  0655760586.

Adres: de Krom 57B 2221 KK Katwijk; achter de tribune van vv Katwijk op Sportpark de Krom. Verdere info zie onze site www.ttvrijnsoever.nl