TTV Rijnsoever op 'de wurft'

Deze zomer is TTV Rijnsoever niet alleen te vinden op het Noordzee Zomerfestival. Op mooie zomeravonden is een kleine, maar gezellige delegatie ook te vinden op de Katwijkse wurft met een drietal Mini-pong tafeltennistafels. Badgasten, toeristen, dagjesmensen; iedereen is dan welkom om een balletje te komen slaan.

Tijdens deze pop-up acties wordt extra aandacht gevraagd voor de maatschappelijke functie die TTV Rijnsoever heeft als breedtesportvereniging in Katwijk. Tafeltennis is een leuke sport die mensen met elkaar verbindt en die altijd plezier geeft. Ongeacht je leeftijd (jong en oud) en fysieke of mentale gesteldheid (mindervalide en g-sport), bij Tafeltennisvereniging Rijnsoever kun je altijd terecht. Een lidmaatschap is niet duur, en er kan onbeperkt en het hele jaar door worden gespeeld.

Heb je interesse om een keer te proberen? Neem dan contact met ons op via werving@ttvrijnsoever.nl

Ons adres is:

Sportpark de Krom 57
2221 KK Katwijk

Benieuwd waar we de volgende keer staan?
Houd onze Facebookpagina in de gaten!

P1090369 (Large)

P1090411 (Large)