Stem!!! En help de mindervalidesport bij TTV Rijnsoever

Tafeltennisvereniging Rijnsoever is genomineerd bij het Rabobank Wensenfonds. Dit is een fonds waarbij verenigingen en organisaties een aanvraag kunnen indienen voor een bijdrage in drie categoriën:

• buurt & wijk
  • sport & cultuur
  • zorg, onderwijs & duurzaamheid.

De aanvraag van TTV Rijnsoever bestaat uit een donatie voor een uitbreiding van de sport- en spelmaterialen voor de mindervalidesporters. Al sinds jaar en dag wordt door deze zeer fanatieke groep getafeltennist op de zondagmiddag onder begeleiding van een vaste club vrijwilligers. Uit alle 45 aanvragen is de aanvraag van TTV Rijnsoever genomineerd!!

BRENG JE STEM UIT EN HELP DE MINDERVALIDE SPORTERS VAN RIJNSOEVER

Hoe kan ik stemmen? Leden van Rabobank Leiden-Katwijk kunnen nu hun stem uitbrengen voor het Wensenfonds. Zij hebben hiervoor een brief of een e-mail ontvangen met een unieke gebruikersnaam en wachtwoord. Deze gegevens kun je hier gebruiken om te stemmen. Door te stemmen bepalen alle leden van onze bank samen welke wensen uitkomen. Ben je nog geen lid van Rabobank Leiden-Katwijk, dan kun je je eenvoudig aanmelden (duurt 2 werkdagen).

Wensenfonds