Koningsspelen groot succes

Op vrijdagmorgen 22 april werd op Sportpark de Krom de aftrap gegeven voor de jaarlijkse Koningsspelen van Katwijk. Basisschonen uit de omgeving Katwijk doen mee aan dit programma, waarbij kinderen een aantal verschillende sporten kunnen uitproberen. Op diverse locaties werden clinics gegeven door een ervaren en enthousiaste vrijwiller of trainer. Tafeltennisvereniging Rijnsoever was ook dit jaar weer van de partij.

In twee groepen van ongeveer 50 kinderen kon een clinic worden gevolgd, waarbij aandacht was voor verschillende tafeltennis slagen, techniek en wedstrijden spelen. Hele goede en gemotiveerde spelers konden een mooie prijs winnen, namelijk een tegoedbon voor gratis deelnama aan één van de kennismakingscursussen van TTV Rijnsoever. De cursus voor de jeugd begint op zaterdag 17 september.

Onder goede begeleiding van Eshter Jansen, Sven Groot, Aline van Westbroek en Ellen van Duijvenbode, beleefden de kinderen een gezellige, spannende maar vooral sportieve ochtend. Hoogtepunt voor velen was het 'Koningen en Koninginnen spel'. Voor de jonge spelers die graag nog een keer komen tafeltennissen is er speciaal een activiteit georganiseerd in de meivakantie.

Op woensdag 11 mei, tussen 10:00 uur en 12:00 uur organiseert tafeltennisvereniging Rijnsoever een toernooi voor basisschool leerlingen uit groep 5 t/m 8. Inschrijven kan via werving@ttvrijnsoever.nl. Deelname is gratis!