Achtste competitieronde jeugd

Team 1 had een vrije week omdat de tegenstanders niet konden spelen. In hun poule houden ze goed stand. Team 2 had ook deze week een vrije week. Ook zij houden goed stand in de competitie en strijden voor de tweede plek.
Team 3 had met 6-4 gewonnen van de nummer twee uit hun poule en daarmee ligt het kampioenschap voor Niels de Klerk, Jasper Rombach en Benjamin Haasnoot binnen handbereik.
Team 4 won overtuigend van de nummer 1 uit hun poule met 7-3. Justin van der Zwart wist helaas geen wedstrijd te winnen maar kon goed tegenstand bieden. Paul Hoek en Matthijs Kralt wisten al hun partijen te winnen.
Team 5 moest tegen de nummer twee uit hun poule spelen. Het beloofde een spannende wedstrijd te worden. Helaas verloren ze deze wedstrijd met 7-3. Michiel Huigen wist er 1 te winnen. Bjorn de Klerk won twee partijen die zeer spannend waren om naar te kijken. Lucas van Duijn moest helaas zijn wedstrijden toegeven aan de tegenstanders.
Team 6 had een uit wedstrijd tegen FvT. Luna Remery wist er twee te winnen. Fé Remery en Jonathan Haasnoot wisten geen wedstrijden te winnen wel wisten ze de dubbelspel te winnen. Daarmee verloren ze de wedstrijd uit eindelijk met 7-3.
Team 7 won met 7-3 en zij blijven daarmee op de eerste plek en ook ligt voor hun het kampioenschap binnen handbereik. Brian van der Nagel won 1 wedstrijd. Hugo Haasnoot won twee van de drie wedstrijden. Kopman van de groep, Quintijn Hogendijk, bleef ongeslagen en won al zijn drie partijen.