Zevende ronde voorjaarscompetitie tafeltennis jeugd

Team 1, speelde tegen de koploper uit hun poule. Het was een zware strijd die uiteindelijk in 3 – 7 voor VVV eindigde, de tegenpartij. Nathan van klaveren wist er knap 2 te winnen tegen de koplopers. Brent Wattel wist helaas geen wedstrijd te winnen maar bood wel goed tegenstand. Jasper Klinkenberg won 1 wedstrijd tegen de kopman van de tegenstanders.

Team 3, strijden voor het kampioenschap. Noodgedwongen moesten ze deze wedstrijd met twee invallers spelen. De invallers Mathijs Kralt en Paul Hoek konden goed meekomen in deze klasse. Mathijs won al zijn drie de partijen. Paul moest er helaas twee wedstrijden toegeven aan de tegenstanders, maar dat ging niet zo maar. Niels de Klerk won twee partijen en daarmee winnen ze de wedstrijd met 4-6 van. Mede door deze uitslag lopen ze met 10 punten uit op de nummer twee uit hun poule.

Team 4, moest de wedstrijd met een invaller spelen. Quintijn , de invaller, wist er knap 3 te winnen. Lisanne Hus en Justin van der Zwart wisten helaas niet te winnen. De uiteindelijke uitslag werd uiteindelijk 4 – 6 voor Doing.

Team 5, houden goed stand in hun poule. Michiel Huigen en Lucas van Duijn wisten al hun wedstrijden te winnen. Bjorn de Klerk wist er twee te winnen en verloor er 1 in een spannende vijf setter. Het eindigde uit eindelijk in een mooie overwinning van 9-1.

Team 6, heeft met 1 – 9 verloren. Jonathan Haasnoot en Fé Remery verloren helaas alle wedstrijden maar dat gebeurde niet zonder slag of stoot. Luna Remery heeft er 1 gewonnen in een spannende vijf-setter.

Team 7 strijdt voor het kampioenschap. Ook deze wedstrijd hebben ze gewonnen met 9-1 en daarmee vergroten ze de voorsprong voor het kampioenschap. Brian v/d Nagel en Hugo Haasnoot wisten beide 3 wedstrijden te winnen. Frank won ook knap 2 wedstrijden.