Verslag 6e speelweek jeugd

Tafeltennisjeugd halverwege de voorjaarscompetitie

Afgelopen zaterdag 26 maart speelden onze jeugdteams hun 6e wedstrijd in de voorjaarscompetitie. De competitie wordt gespeeld op 20 zaterdagen; 10 wedstrijden in het najaar en 10 wedstrijden in het voorjaar.

Team 1 komt uit in de 2e klasse maar had een vrije week. Zij weten zich goed staande te houden dankzij kopman Jasper Klinkenberg.

Team 2 speelde in de 4e klasse een thuiswedstrijd uitslag 5-5. Robbert ten Haken 2, job 1 en Wesley 2 gewonnen wedstrijden

Team 3 een thuiswedstrijd 8-2 in de 4e klasse. Jasper Rombach, Niels de Klerk en Benjamin Haasnoot vergrootten hiermee hun kans op het kampioenschap

Team 4 speelde in Noordwijk een uitwedstrijd tegen TOV in de 5e klasse. Er werd gewonnen met 6-4; Paul Hoek 2 x, Lisanne Hus 1 x en Matthijs Kralt 2 x.

Team 5 speelde een thuiswedstrijd in de pupillen A tegen VVV uit Leidschendam. Lucas van Duijn en Michiel Huigen wisten beiden 2 partijen te winnen en Bjorn de Klerk won al zijn 3 potten. De dubbel was voor de tegenstanders, waardoor een mooie 7-3 uitslag werd behaald.

Team 6 speelde een uitwedstrijd in de pupillen B tegen Sliedrecht.  Fé en Luna Remery en Jonathan Haasnoot verloren nipt met 6-4 .

Team 7 speelde met 9-1 in de pupillen C thuis tegen VVV en liggen op koers voor het kampioenschap. Quintijn Hoogendijk en Brian van der Nagel wonnen ieder 3x en Frank Dop 2 x. Door de 5e set in een uiterst spannende dubbel te winnen werd de uitslag bepaald op 9-1.