Info-avond ouders beginnende competitiespelers

Op maandagavond 5 september, tussen 19:00 & 21:30 uur organiseert TTV Rijnsoever een info-avond speciaal voor ouders van kinderen die onlangs zijn gestart of gaan starten met het spelen van competitie (wedstrijden).

Vorig seizoen hebben veel kinderen al meegedaan aan de interne jeugdcompetitie, waarbij ze wedstrijdervaring hebben opgedaan. Nu gaan we er echt voor, en zal er een flinke groep nieuwe jonge talenten instromen in de afdelingscompetitie.

Bij het spelen van competitie komt behoorlijk wat kijken, en wij verwachten ook van jou als ouder een actieve rol. Natuurlijk zorgen de trainers voor zo veel mogelijk begeleiding, maar het is ook als ouder fijn om te weten hoe de spelregels precies zijn. Of bijvoorbeeld hoe een wedstrijdformulier moet worden ingevuld.

Ook benieuwd welke tips je je kind kunt geven tijdens het spelen? Ook dit komt aan bod tijdens de info-avond.
Schrijf je in door een berichtje te sturen naar: werving@ttvrijnsoever.nl