Recreanten

TTV Rijnsoever kent twee verschillende typen recreanten. Aan de ene kant zijn dat de overdaggroepen en aan de andere kant de overige recreanten. Hieronder wordt per groep meer informatie gegeven.

Overdaggroepen (50+)

Op maandag- en vrijdagochtenden van 10.00 - 12.00 uur, donderdagmiddagen van 14.00 tot 16.00 uur spelen de overdaggroepen. Oorspronkelijk zijn deze groepen ontstaan voor 55-plussers, maar ondertussen spelen ook jongere spelers mee.

Bij het tafeltennissen van deze groepen staan de sociale contacten voorop: in een gezellige en ongedwongen sfeer worden er op verschillende niveaus wedstrijdjes gespeeld met tussendoor een koffiepauze. Tijdens de koffie, thee of fris worden de dingen van de dag besproken. Leden die alleen overdag spelen kennen een eigen contributieniveau.
Overige recreanten

Ook zijn er spelers die op doordeweekse avonden "gewone" trainingen volgen of vrij komen spelen, maar die geen competitie willen spelen. Deze spelers worden aangemeld als recreantlid en kunnen aan alle activiteiten meedoen die door de vereniging georganiseerd worden.
Meer informatie

Voor meer informatie over de overdaggroepen kan contact opgenomen worden met Huig van Duijvenvoorde tel. 06-55760586 of mail seniorencommissie@ttvrijnsoever.nl. Meer informatie over het lidmaatschap van TTV Rijnsoever is te vinden onder Vereniging / Lid Worden.