Training

Op maandag- en dinsdagavond wordt er training gegeven voor onze leden vanaf 18 jaar. Deze trainingen vinden allemaal plaats van 20:00 tot 21:00 uur.

Leden die competitie spelen of de intentie hebben om competitie te spelen kunnen zich aan het begin van het seizoen inschrijven voor trainingen. Vervolgens wordt er een indeling gemaakt op basis van niveau en ervaring in de competitie.

Kun je een keer niet trainen, geef dit altijd door aan de trainer. Je kunt natuurlijk ook naar de zaal bellen: 071 407 2875.

Ben je nog geen lid maar wil je wel graag kennis maken met tafeltennis?

Op woensdagavond wordt er elk seizoen een kennismakingscursus voor volwassenen georganiseerd. Meer informatie is op deze pagina te vinden. We adviseren altijd om eerst deel te nemen aan de kennismakingscursus. Tijdens de kennismakingscursus komen alle basisslagen- en technieken aan bod en maak je kennis met de spelregels. Deze basisvaardigheden zijn noodzakelijk voordat je kunt instromen in een training. Daarnaast is het natuurlijk ook erg leuk en leer je gelijk andere spelers met hetzelfde niveau kennen :)