Filmopname Participatie en Integratie medelanders

Op zondagmiddag is een groep van 3 medelanders actief als begeleider bij het paratafeltennis. Een afvaardiging van gemeente en Welzijnskwartier gaat binnenkort op bezoek bij diverse verenigingen en hoopt daar in gesprek te komen over de doelgroep medelanders. Ter ondersteuning van deze bezoeken wordt momenteel gewerkt aan een film (camera: Marcel Breukink en regie: Corine Hoek) over bestaande inzet van medelanders bij verenigingen. Naast de voordelen wordt in het filmpje aandacht besteed aan enkele (veelal te voorkomen) valkuilen. Zodra de film gereed is wordt deze geplaatst op onze Facebook pagina. Voor de TTV Rijnsoever geldt dat mede door de komst van de extra begeleiders plaats is voor uitbreiding van onze groep spelers met een beperking (fysiek of psychisch) op de zondagmiddag. Meer info over het paratafeltennis vind u op onze site en op Facebook; u kunt ook een mailtje sturen naar jholten@ziggo.nl.