Jeugd piekt tijdens 'Open Zwijndrechtse'

Vandaag zijn 17 jeugdleden naar het 'Open Zwijndrechtse Kampioenschap' geweest.
Bij aankomst werd al snel duidelijk dat wij een van de grootste afvaardigingen waren. Jullie waren ingedeeld in 3 categorieën. Het toernooi startte we in poules. Sommige spelers waren direct de pineut en moesten tegen eigen clubgenootjes spelen. Niet altijd leuk, maar wel het eerlijkst.
De een liep vlekkeloos door de poulefase heen, de ander had wat meer moeiten.

Na de poulefase was iedereen door naar de vervolgrondes. Je kon, aan de hand van de poulefase resultaten, doorstromen naar het hoofdtoernooi of het troosttoernooi. Vanaf dat moment was het winnen of uit het toernooi liggen. Spannende potten en rood bezweten gezichten. Ook de vermoeidheid begon langzaam toe te slaan. En toch, jullie gaven niet op!
Uiteindelijk mochten Luna (1e plaats), Bjorn (2e plaats) en Jasper R (3e plaats) een welverdiende prijs in ontvangst nemen
Een eervolle vermelding voor Dylan en Jasper K, die beide net te kort kwamen voor een podiumplaats en op de 4e plaats eindigde.

Ouders, bedankt voor het rijden en (mede)begeleiden! En jeugdspelers, wat zijn en blijven jullie een FANTASTISCHE groep om te begeleiden!! Lekker losgaan als het kan, super serieus tijdens wedstrijden en jullie helpen elkaar tijdens wedstrijden met tips en trucs. Dat jullie elkaar zo aanmoedigen maakt jullie echt een groep en dat heb ik vandaag bij andere verenigingen wel anders gezien... Toppers

Lieve groetjes,
Corine