Het Katwijks Open - Tony's edition

Het Katwijks Open – Tony’s Edition was met grote letters een FANTASTISCHE DAG! Wat hebben we genoten! Van jullie fanatisme, van jullie positiviteit en van jullie mooie potten. Jullie waren stuk voor stuk super gezellige deelnemers. Als toernooileiding kunnen we niet anders zeggen dat we jullie dankbaar zijn voor jullie komst.

Voor ons als toernooileiding was het soms hard werken. Zeker toen we er achter kwamen dat de microfoon het niet deed. We konden deelnemers daarom niet meer omroepen als zij aan de beurt waren om een wedstrijd te spelen.  Hierdoor moesten we iedereen persoonlijk op halen om een wedstrijd te spelen. Flinke uitdaging om alle namen uit ons hoofd te leren, maar het harde werken was het allemaal meer dan waard.  Doordat we iedereen persoonlijk moesten ophalen konden we voorafgaand aan de wedstrijd met iedereen even snel een gezellig praatje maken. En dat was leuk!

Aan het begin van de dag hing het plafond vol met repen Tony’s Chocolonely. Aan het einde van de dag was dat wel anders. Flink wat deelnemers hebben Tony’s gehapt. Bij een goede hap uit een reep naar keuze mochten ze hem meenemen. Niet iedereen was zo gecharmeerd van het happen en nam liever gewoon een reep mee naar huis zonder te happen. Vooral om vrouwlief blij te maken na zo’n lange dag bij TTV Rijnsoever te hebben gehangen. :) Heel slim!

Alles leek op rolletjes te lopen. En eigenlijk was dat ook wel zo. Iedereen was in opperbeste stemming, er werd sportief gespeeld, lekker hapje, lekker drankje. Maar natuurlijk waren er ook een paar verbeterpuntjes voor volgend jaar:

Met zo’n recordaantal deelnemers en het fanatisme liep de temperatuur in de kantine zelfs op tot maar liefst 25 graden Celsius!!!!! Lekker tropisch! Of nouja, lekker?! Daar zijn de meningen natuurlijk over verdeeld. En de flesjes Palm bier waren op. Hoe kunnen we nou niet genoeg Palm ingekocht hebben als de mannen van Sassem langs komen? Maar niet getreurd, deze evaluatie wordt meegenomen in de organisatie van het volgende toernooi.

Iedereen die heeft bijgedragen aan dit toernooi: BEDANKT!
We hebben fantastische vrijwilligers die hebben geholpen achter de bar of bij het organiseren van het toernooi. Ook natuurlijk een dikke knipoog naar Paul Klaverwijden, die de toernooien bij TTV Rijnsoever in voorgaande jaren goed georganiseerd heeft. De prijswinnaars zijn hier onder te vinden. Allemaal nogmaals van harte gefeliciteerd! Knappe prestatie!

Liefs,
De toernooileiding

PRIJSWINNAARS

C/D categorie