Johan wint eerste prijs bij het Opper toernooi!

Zondag 2 oktober zijn we met z’n drieën naar het Opper toernooi geweest bij TOGB in Berkel en Rodenrijs. Johan, Mieke en ik, Eline.
De Rijnsoever delegatie was dit keer niet zo heel erg groot, een gemiste kans, want wat was dit een ontzettend leuk toernooi, met een spontane toernooileiding, mooie zaal en fanatieke, maar toch sportieve tegenstanders.

Er werden op dit toernooi echt ontzettend veel wedstrijden gespeeld. Zo zaten Mieke en ik in een poule van maar liefst 10 mensen. 9 wedstrijden dus.
Johan mocht strijden in een poule van 7, met nog kruisfinales achteraf.
Zo waren we de hele dag aan het tafeltennissen, heel intensief maar wel heel erg leuk én leerzaam.

Mieke en ik grepen helaas net naast de prijzen maar behaalden een mooie 3e en 4e plaats. Allebei wonnen we dit keer van tegenstanders waar we eerder van verloren. Er zit dus daadwerkelijk progressie in ons tafeltennisniveau. Ook moesten we tegen elkaar een wedstrijd spelen. Allebei bloedfanatiek en van een vriendschappelijke wedstrijd was natuurlijk geen sprake meer. Na een spannende partij won Mieke de wedstrijd net aan met een balletje via het netje op 11 – 10. Moest dat nou echt Miek? Haha.

Johan heeft een zeer succesvolle dag gehad, hij was favoriet onder het publiek en pakte de hoogste prijs van de dag. Eerste plek in de D-E-F categorie! Super knap!

Na de wedstrijden nog even gezellig wat nakletsen met andere tegenstanders en daarna met de mooie grote beker naar huis.

Gaan jullie volgend jaar ook mee?? :D