Rijnsoever toernooi

Zondag 13 november 2016 is het weer zover: het Rijnsoever toernooi!

Spelers van verenigingen uit de omgeving komen speciaal naar TTV Rijnsoever om mee te doen aan dit toernooi. Natuurlijk vinden wij het leuk als er zoveel mogelijk spelers mee doen, daarom aan jou de vraag: DOE JIJ OOK GEZELLIG MEE? :)

Tijdens dit toernooi proberen we iedereen zoveel mogelijk wedstrijden te laten spelen zodat we lekker in beweging blijven en veel kunnen leren. Om de energie na een paar gespeelde wedstrijden weer aan te vullen zullen er lekkere hapjes rondgaan in de zaal en de kantine. Lekker! Hoe meer zielen hoe meer vreugd, daag daarom jouw teamgenoten uit om mee te doen aan dit toernooi om te kijken wie de sterspeler van het team is en wieweet maak jij wel kans op een echte mooie prijs aan het einde van de dag!!

Inschrijven kan tot 8 november 2016, maar twijfel vooral niet en schrijf je meteen in!

Voor wie:                               Spelers in de 6e klasse t/m 1e divisie (OOK divisie spelers!),
                                               recreanten en jeugd vanaf 16 jaar.
Wanneer:                               13 november 2016
Tijd:                                        Van 10:00 tot 16:00 uur
Kosten:                                   6 euro per deelnemer
Waar:                                      TTV Rijnsoever
Organisatie door:                  Eline Rondaij en Robbert Neijenhuis
Inschrijven tot:                      08 november 2016

Je kunt je per e-mail aanmelden voor dit toernooi via tc@ttvrijnsoever.nl.
Geef dan even de volgende gegevens door:
- Naam
- Klasse
- E-mailadres
- Licentie

Het inschrijfgeld dient overgemaakt te worden op:
NL96 RABO 0364 6506 21 t.n.v. T.T.V. Rijnsoever,
o.v.v. Rijnsoevertoernooi, clubnaam en naam.

Helpen bij de organisatie of vragen?
Vind jij het leuk om te helpen bij de organisatie van dit toernooi op de dag zelf? Of heb je nog vragen? Je kunt dan even een mailtje sturen naar tc@ttvrijnsoever.nl of Eline Rondaij of Robbert Neijenhuis even aanspreken.